[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Niska cena oferty zwiększa dla nich sumę korzyści i wpływa pozytywnie na decyzje zakupu.Nie kupują ofert drogich.niska cena jest ważniejsza niż jakość.Nabywcy niewrażliwi na cenę.Wysoka jakość oraz image ekskluzy-wności wpływa pozy-tywnie na ich decyzje zakupu.Nie kupują ofert tanich.Wysoka jakość jest najważniejszacena i wielkość sprzedażyczasSegment 1Ec1Segment 2Ec2Segment 3Ec3czascena i wielkość sprzedażyMasowy rynekcena ofertyceny ofert konkurentówDYSTRYBUCJAKanały dystrybucjilRodzaj, struktura, liczballWspółuczestnicy kanałullInstytucje wspo-magające prze-pływ strumieni rynkowychlDystrybucja fizycznalObsługa zamówieńllTransportllUtrzymanie magazynówllUtrzymanie zapasówlOkreślenie adresatówOkreślenie celów promocjiProjektowanie przekazuWybór kanałów komunikacjiDobór instrumentów promocyjnychOkreślenie budżetuPomiar skutecznościFaza wprowadzeniaFazadojrzałościFaza wzrostuFazaspadkuINNOWATORZYWCZEŚNI NAŚLADOWCYWCZESNA WIĘKSZOŚĆPÓŹNA WIĘKSZOŚĆMARUDERZY2,5%16%34%34%13,5%wielkość sprzedażycenawielkość sprzedaży
[ Pobierz całość w formacie PDF ]