[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Informacją całkowicie subiektywną.Dopierowówczas, gdy tę informację skonfrontuję z Wyższą Jaznią, albo moją Duszą, powstaje na ten tematwiedza.Jest to całkowicie obiektywny mój punkt widzenia.Ta całkowicie dla mnie obiektywna wiedza, dlaciebie będzie tylko subiektywną informacją.Będzie tak aż do momentu, dopóki nie skonfrontujesz jej zeswoją sferą duchową i nie wytworzysz dla siebie swojej własnej obiektywnej wiedzy.Każdy z nas maswoją obiektywną wiedzę na dany temat, a jest to podyktowane tym, że każda dusza ma swoją własnąmisję na to życie i podąża w sobie tylko znanym kierunku.Tak więc każdy, kto poznaje czyjąś wiedzę, bierze z niej tylko pewne informacje, żeby poskonfrontowaniu ze swoją duchowością stworzyć dla siebie swoją obiektywną wiedzę.Uniwersalneprawdy pochodzące ze yródła, umieszczone w każdej informacji, dają się wychwycić i przetworzyć naswoje własne.Takie prawdy zawsze są zabarwione przez indywidualny model rzeczywistości autoratreści.Kiedy rozpoznasz te wszystkie uniwersalne prawdy w konfrontacji z własną duchowością,pozostanie ten wypełniacz, którego autor użył jako pomocnika do zwerbalizowania swoich myśli.Treśćtego wypełniacza uniwersalnych prawd jest dla ciebie opisem charakteru i postawy autora tekstu.Ty wtrakcie poddawania analizie subiektywnych informacji, bezbłędnie wyłuskasz prawdy uniwersalne teBoskie prawdy i dodasz do nich swój wypełniacz, tworząc w ten sposób swoją obiektywną wiedzę.Każdyposzukiwacz zauważy, że pewne prawdy są jak gdyby ponadczasowe, transcendentalne.Są to prawdyuniwersalne, rządzące Wszechświatem, które pochodzą wprost ze yródła.Takie prawdy bardzo łatworozpoznać i przyswoić sobie jako własną obiektywną wiedzę.Tak tylko, że uzyskanie obiektywnej dla siebie wiedzy jest dopiero drugim stopniem wposzukiwaniach na swojej drodze.Trzeci stopień, zamykający ten etap, to wiedza w zastosowaniu, a więcmądrość.Mądrością jest wiedza doświadczana.Dlatego też doświadczając zdobytej przez siebie wiedzy,powodujesz realizację misji swojej duszy.Doświadczasz tego, co jest istotą twojego tu zaistnienia.To jestten moment, w którym uświadamiasz sobie płynięcie z nurtem swoich zdarzeń, swojego losu i wszystkichdoświadczeń, które w życiu napotykasz.Mogą to być nieprzyjemne z pozoru doświadczenia, lecz kiedywiesz, że wypływają one, z potrzeby duszy, wówczas stają się Doświadczeniami.Obce są ci w takiejchwili cierpienia, dystansujesz się również od emocjonalnych wzlotów.Wiesz, że podążasz najkrótsządrogą, jaką dusza obrała sobie na powrót do Domu.Takie skrótowe przytaczanie myśli, jakie stosuję w tych rozważaniach, jest za razem i dobre, i złe.Jest to wszystko uzależnione od stopnia zaangażowania czytelnika.Czytelnik bardziej zaangażowanybędzie mniej się nudził opisami pojedynczych myśli i spostrzeżeń.Natomiast ten zagubiony może do ichtreści powracać wielokrotnie; aż nastąpi całkowite ich zrozumienie.Usprawiedliwiając zatem dosyć wysokipoziom przekazywanej tutaj informacji, mam na celu przygotowanie ciebie do jeszcze bardziejzaskakujących i niewiarygodnych poziomów.Poziomów, jakie wynikają ze śmiałej i odważnej eksploracjiodmiennych stanów świadomości.Gdybyś jednak potrzebował wskazówek z dostępnej w tych tematach literatury, chętnie zaproponujępozycję Paula Bruntona Przebudzenia Boga.Znajdziesz tam dosyć wysoki poziom wtajemniczenia wmedytację dla człowieka Zachodu.Tam też znajdziesz precyzyjniejszy opis czasu, jakim go znamy.Wreszcie tam też znajdziesz opis całkowitego zapanowania ducha nad ciałem, bowiem autor przytaczazaobserwowany przykład takiego wyczynu.Otóż fakir, który dysponuje najwyższym opanowaniem jogi, jest w stanie tak zapanować nadmyślami, aby doszło do ich całkowitej absorpcji i wyłączenie wszystkich funkcji ciała.Takie ciałozamurowuje się w niewielkim skalnym grobowcu, na oczach tysięcy zgromadzonych widzów po to, aby poczterdziestu dniach zostało ponownie wyjęte z pieczary i przywrócone do życia.Jest to równieżpotwierdzenie faktu, że czas może nawet nie mieć władzy nad ciałem, gdy tylko wyćwiczymy sięodpowiednio w panowaniu nad duchem i umysłem.Podobne zjawiska były opisywane przez Spaldingaw %7łyciu i naukach Mistrzów Dalekiego Wschodu.Tam również opisano Mistrzów pozostawiających swojeciało w ustronnym miejscu, by przenosić się z miejsca na miejsce w ciele astralnym i by na takie potrzebystwarzać swojego sobowtóra to zjawisko znane jako bilokacja
[ Pobierz całość w formacie PDF ]